Actueel Merknieuws

Op je strepen staan!

H&M heeft work-out fitnesskleding op de markt gebracht waarop 2 verticale strepen zijn aangebracht.         Adidas (“Die Marke mit den drei Streifen”) heeft daar bezwaar

Lees meer »

Er (G)Loeiend bij

EcoToKo wilde meeprofiteren van de ‘frozen’ yoghurt hype die o.a. is ingezet door de Frozen Barn-ketens. In Leeuwarden moest een vestiging komen die Frozen Farm

Lees meer »

Slinks of slim?

Google AdWords past bij een gedegen online marketingstrategie. Als een bepaalde term als zoekterm op internet wordt ingegeven, heb je grote kans dat jouw site

Lees meer »

Sportieve groet

Meestal zal een inbreukmaker eieren voor zijn geld kiezen en het gebruik van een merk staken om een juridische procedure te voorkomen. Dat is immers de goedkoopste en wellicht

Lees meer »
Actueel

Behekst!?

Wat hebben de merken Heksenkaas en Witte Wievenkaas met elkaar gemeen? Volgens de eiser (Levola) alles! Zij vindt dat Witte Wievenkaas teveel overeenstemt met haar

Lees meer »
Merkregistratie: meest gestelde vragen
Geen categorie

Waarom een merk registreren?

Aan het begin van een nieuw jaar starten vaak weer een hoop nieuwe ondernemingen. We krijgen vaak de vraag waarom een ondernemer zijn/haar merk zou

Lees meer »
Actueel

Monster slaat klauwen uit

Monster Energy verzette zich tegen inschrijving van het beeldmerk voor kleding van Mad Catz Interactive. Beide beeldmerken bevatten drie strepen en beide logo’s worden voor

Lees meer »

Merk checken?

Krijg direct gratis een inschatting van de kansen op een succesvolle merkregistratie.